Úgy érzed, hogy túlságosan felemészt mindaz, ami körülötted zajlik? 3 módszer, amivel visszanyered az irányítást az energiáid felett

Ha te is érzékenyebben reagálsz a finomenergiákra, ha te is úgy érzed magad sokszor mint a szivacs, vagyis hajlamos vagy magadba szippantani a környezetedből származó mindenféle energiákat, persze leginkább tudattalanul, akkor van egy rossz és egy jó hírem számodra.

Vegyük előbb a rossz hírt. A kiindulópont az, hogy nagyon sokminden, amit magadban szétesésként, káoszként, ingerültségként, felfokozott félelemként, mély hullámvölgyként élsz meg, az sokszor, a sajátodon túlmenően, a külvilágból tudattalanul befogadott nehéz energetika. És most itt nem a túl sok pörgésre és túlságosan felgyorsult világra, vagy a túl sok külső zajra és ingerre gondolok. Hanem arra, hogy a kollektív térben, tudattalanban folyamatosan erősödik egy sűrű, nehéz érzelmi energia.  

Ha belegondolunk, nincs mit csodálkozni ezen, hiszen a világban tapasztalható egyre nagyobb bizonytalanság, egyre több erőszak- és félelemhullám jó táptalaja ennek. És igen, mindannyian részese vagyunk, emberként. De azok, akik az átalgnál érzékenyebbek és fogékonyabbak a finomenergiákra, még inkább érzékelik ezt.

Ha te is ezt érzékeled magadban, különösen fontos ezekben az időkben, hogy tudatosan támogasd idegrendszered lecsendesítését, energiarendszered magasabb szinten való tartását.

Sokszor nem is tudod, hogy mi a bajod, hiszen az életedben rendben megy minden, nincsen – hála Istennek – semmi nagyobb problémád, betegséged, mégis sokszor érzed magad összetörtnek, levertnek, kimerültnek, ingerültnek. Ha nem vagy tudatos erre, akkor nehezebben birkózol meg vele, és sokszor olyan mélységekbe is beleránthat, ahol érzed, hogy semmi keresnivalód nincs, és fogalmad sincs, hogy hogyan és miért kerültél oda.

És akkor jöjjön a jó hír:-)

Mindig tudsz tenni magadért! Igen, ilyen esetekben is több lehetőség van a kezedben, hogy letisztítsd, felemeld és megvédd magad.

A legfontosabb, hogy tudatos és éber legyél arra, amikor ilyen helyzetbe kerülsz, és felmérd, hogy mi is történik veled. Mert nem azt mondom, hogy fogj mindent a külvilágra, más emberekre, helyzetekre.

Ami a te feladatod, ami a te személyiségedből és sorsodból fakad, azzal neked kell foglalkoznod, önismerettel és lelki fejlődéssel. Ami azonban ezen túl behatol a személyes energiateredbe, ott dönthetsz úgy, és tehetsz is érte, hogy elhatárolod magad tőle.

Különbséget tenni a kettő állapot között nem egyszerű. Ehhez szükséges a folyamatos önismeret és a  tudatosság spirituális lényegedre. És ha biztos alapot szeretnél magadnak az elkövetkező időkre, akkor mielőbb érdemes elindulnod ezen az úton. De itt most nézzük azt tovább, hogy mik azok  a nagyon alapok, amikkel addig is, és bármikor segíteni tudod magad.

1, TUDATOSSÁG

Azaz éberség az energiáidra és arra, hogy mit kezdesz velük, hogyan reagálsz a külvilág rád gyakorolt hatásaira. Alaptétel ehhez (is): ahol a figyelmed, oda irányítod az energiáidat.

Ha tehát olyasmit tapasztalsz az életedben, amivel nagyon nem vagy kibékülve, azt jelenti, hogy nem a megfelelő irányban vagy nem a megfelelő módon élsz az energiáiddal. Vagyis fejlődési lehetőséged van az adott témában. Gondoltál-e már így a nehézségeidre?

Tehát, ha úgy érzed szétesett, ingerült, energiátlan vagy, vagy túl nagy hullámvölgyeket élsz meg és ez teljesen kimeríti minden erődet, akkor legelső lépés, hogy tudatosítsd magadban a helyzetet! Szánj egy kis időt arra, hogy megállj és kivond magad a mindennapok rutinjából, és feltérképezd magadban, hogy igazán hogy is vagy, miben vagy benne és abból mi valóban a te energiád és mi az, amit másoktól veszel át, akár folyamatosan, akár időszakosan.

Majd azokkal az eszközökkel, módszerekkel, amelyeket ismersz és számodra beváltak, kezdj el tenni energiarendszered tisztán tartásáért. Ha nem ismersz még ilyeneket, akkor itt az ideje, hogy elkezd felfedezni őket és megtalálni a számodra megfelelőeket.

Egyébként már önmagában az is, hogy észreveszed miben vagy, és tudatosan úgy döntesz, hogy nem engeded tovább magadban ezt a lefelé húzó érzelmi-spirált, már ez nagy segítség magadnak. Az energiáidról te döntesz. Az a nulladik lépés, hogy megállítod magad a tudattalan energiavesztésben, átadásban.

2, CSEND

Nem nevezném módszernek, de ez az egyik alap, amivel hatalmas segítséget tudsz magadnak adni. Azzal, ha rendszeresen csendet teremtesz magadban.  Lehet ez reggel vagy este vagy napközben pár perc befelé fordulás, pihenés.

A lényege, hogy ilyenkor a gondolataidat tedd félre egy kicsit. Ez nem az az idő, amikor a napodat  tervezed, vagy a feladataid megoldásán töprengsz. Ennek az én-időnek a lényege, hogy kikapcsold a folytonos zizegést, a gondolataid áramlását a fejedben.

És nem csak a meditációval érheted ezt el. Illetve, nem csak azzal a meditációval, amiben leülsz és csukott szemmel például a légzésedre koncentrálsz. Ez is egy módja, de nem az egyetlen.

Lehet, hogy számodra sokkal jobban beválik az elméd elcsendesítésének az a módja, amikor a hobbidat végzed, valamit alkotsz. Vagy, ha mozogsz, sportolsz, futsz, jógázol, táncolsz. Vagy egyszerűen csak a természetben sétálsz egy jót. Csendben.

3, ENERGIAGYAKORLATOK

Az átlagnál erőteljesebb érzékenységnek nem csak árnyoldala van (például, hogy könnyen ráhangolódsz és tudattalanul is akár, de átveszed mások mindenféle energiáit), hanem azt is jelenti, hogy sokkal fogékonyabb lehetsz a finomenergiák gyógyító-emelő-tápláló hatásaira.

Vagyis, minden olyan – egyelőre alternatív gyógyászati megoldásoknak nevezett – hatásra is érzékenyebben reagálhatsz, amely az immunrendszer megerősítésére, az energiarendszer harmonizálásra szolgál. Például az érintésterápiák, az illóolajak, a művészetterápiák, hogy csak egy pár gyűjtőfogalmat említsek.

És ide tartoznak a vizualizációs, vezetett meditációs energiagyakorlatok is. Például, egy pár perces légzőgyakorlatban tudatos szándékoddal és a képzeleted erejével elengedsz/kifújsz magadból minden nehéz, téged lehúzó, negatív energiát, érzést, érzelmet (pl.: félelem, szégyen, erőtlenség, nyugtalanság). Majd minden belégzéssel elképzeled és befogadod a téged emelő, erősítő érzéseket, magasabbrendű érzelmeket (pl: szeretet, hála, öröm, békés nyugalom).

Összegezve tehát, ha olyan helyzetben találod magad ismét, amikor úgy érzed túlságosan szétszed és lehúz a külvilágból rád áradó rengeteg hatás. akkor azt mindig erősítsd magadban, hogy van választásod. Abban mindenképpen, hogy hogyan reagálsz, mit kezdesz a téged érintő hatásokkal, élethelyzetekkel. És mindig tehetsz magadért. Azt mindenképp, hogy belül rendet és tisztaságot teremtesz és tartasz. Mert ebben tud a belső erőd egyre inkább megmutatkozni, feltárulni.

0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük